19 januari 2014

Helgen har gått förbi i en väldans fart. I fredags efter jobbet tog jag mig en rejäl powernap. Kändes att det var nödvändigt. Kvällen var väldigt lugn. Lagade mat och gick här hemma och pysslade med flytten. 

Igår åkte jag och pappa till hallby för lite skidåkning. Riktigt skönt med några staktag i armarna. Behövs inför tjejvasan. Skjutsade Jesper till lammhult innan vi var hemma igen. Kvällen var jag borta hos Jonathan, lagade mat och kikade på film. Sover gör vi dock här hemma i den liiiite större sängen. Somnade riktigt tidigt igår båda två, redan innan klockan slog 22.00 sov vi båda väldigt gott. 

Idag har jag ägnat tiden åt plugg några timmar, torkat ur skåpen och rengjort ugnen i köket. Även fått ner ännu lite mer saker i lådor. Ska fortsätta lite till nu med badrummet. Varför har man så mycket saker? 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0