28 april 2014

Hemkommen från ett spinningpass. Skönt att få ur sig all extra energi ur kroppen. Idag var det dock jäkligt tungt i benen efter passet i torsdags, men allt går med lite vilja! 
Vågen visade bra resultat idag. -0,9 kg den här veckan. Det ska gå, sakta men säkert! :D 

Min stress just nu är inte bra känner jag. Allt jag har att göra innan flytten, mat ska lagas, städningen ska bli klar, förhoppningsvis ska vi få nycklarna Innan fredag, kanske inte går, det ska flyttas, lägenheten ska besiktigas, vikten ska ner, jobbet ska skötas och plugget får vi inte glömma! Vet inte riktigt hur jag lyckas med att samla allt på en gång. Har aldrig hatat en vecka mer än denna, har dock heller aldrig älskat en vecka så mycket som denna. Men stressen tar kål på mig. Det förklarar mitt humör. Tur jag har en så otroligt bra pojkvän/sambo som hjälper mig! Hade aldrig fixat det utan dig! 

Tack och hej för mig. Nu blir det en dusch innan sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0