29 januari 2014

Grattis till världens bästa mamma som fyller år idag! Älskar henne så otroligt mycket och jag skulle göra allt för henne! Är så glad att just Du är Min mamma! 

Efter jobbet har det varit städning av badrummet så nu är det bara golv och handfat kvar där inne. Frostat av frysen och skrivit ihop en alldeles för dålig uppgift till skolan. Men allt är nu nerpackat och imorgon körs grejerna hem till svärföräldrarna. För troligtvis får vi inte lägenheten förrän på fredag efter våra egna besiktningar. Extra mycket jobb och extra jobbigt, men vad ska man göra, förhoppningsvis dröjer det ett bra tag till innan vi behöver flytta igen. 

Fredag får jag nog bli hemma från jobbet och be min snälla mamma komma och hjälpa mig med den sista städningen. 

Nu blir det sängen. Krafterna har tagit slut för idag. God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0