Put a ring on it

Sprudlar av endorfiner, hur kunde jag glömma att träning faktiskt gör mig lycklig? Jag fastnade i någon sorts kärleksbubbla som jag aldrig kommer kunna ta mig ur. Men jag har lärt mig att leva med den. Tycker om att leva i den, med den, hos den, omkring den och tillsammans med den. Men jag lär mig hur jag ska få in min träning och inte bara ligga på soffan hela kvällarna. Inte konstigt jag varit så trött den sista tiden. Utan motion blir man trött, lat och tjock. Så enkelt är det. Men nu är det skönt när man inser vad man faktiskt måste ta sig tillbaka till. 

Imorgon är det fredag (igen) vart tar dagarna vägen? Jobb till två, solariet en halvtimme, därefter går färden mot Växjö för att umgås en hel kväll med underbara Åsa! 

Luddigt inlägg kanske. Men whatever. Nu säger jag god natt. 

J <3 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0