6:e april 2015

Tänk att det bara är 92 dagar kvar till bf. Så mycket tankar som snurrar i huvudet. Vem är du? Flicka? Pojke? Lik mamma? Lik pappa? Hår eller inte? Osv. Tiden går fort, men ändå alldeles för långsamt. Vissa dagar känner jag mig ganska trött på att vara gravid, vill orka så mycket som man gjorde innan, men kroppen säger nej, vill få på mig vanliga kläder igen men det är ingen ide att ens försöka. Men ändå känns det så värt att bära dig i nio långa månader.

Blev en del shoppat i Ullared igår, mest braochhasaker som alltid går åt, typ plastpåsar, städmedel, deo osv. Men hittade även lite annat smått och gott som fick följa med hem. 

Idag är planerna ett nybakat bröd nu på morgonen men får se om jag har allt hemma som behövs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0