Tänk vad tiden går

Över ett år sedan det kom upp ett inlägg på den här bloggen men just idag kände jag för att ta tag i det igen. Kanske bara för en dag, vem vet.

Hoppar direkt in i mitt liv just nu, påsken är här och jag njuter av lediga dagar. Trots mina alldeles för korta sovmorgnar då lilla kulan i magen väljer att väcka mig vid femtiden varje morgon och dra igång med ett ordentligt rörelsepass där inne, så njuter jag av varje sekund jag får känna att det faktiskt finns något litet liv där inne. Känslan går inte att beskriva och man förstår inte hur det är förrän man själv får bära sitt lilla barn i magen.  

Dagen för övrigt idag kommer börja med påskfrukost hos mamma och pappa. Kvällen kommer tillbringas med Jesper, Karin och Lina, grillat står på menyn! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0