30 maj 2015

Tänka sig att vi redan är i slutet av maj! Och vart är sommaren kan man undra? Dags att kunna slänga av sig jackan och njuta av en god fika på balkongen tycker jag! 

Har redan varit ledig från jobbet i tre veckor. Det var verkligen inga problem att fördriva tiden här hemma, har fullt upp varenda dag. Nu väntar dessutom två baltjejer i veckan som kommer och veckan därpå. Underbart att få vara lite kreativ och göra dessa tjejer så fina inför en stor dag i livet! 

I veckan som gått har jag hunnit med att vara barnvakt med bus i apladalen, shoppingtur till jkpg med mamma, barnmorskebesök och massa frisering. Måste ju dessutom berätta att jag överraskades med världens bästa babyshower förra lördagen. Alla mina underbara vänner, mamma och svärmor hade gjort så fint! Och ingen misstanke överhuvudtaget om vad som väntade mig! Så kul! 

Idag blir det en tur ner på stan med lunch på stigs med finaste Åsa och Lisa, ikväll väntar firande för fina svärmor som fyller jämna år. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0